Mustalinja mobiilivaihde - mobiili puhelinvaihde- ja kommunikaatioratkaisu

Mustalinja on moderni mobiilivaihde puhelinliikenteen hallintaan.

Mustalinja on helppokäyttöinen ja siinä on ainutlaatuinen takaisinsoittojärjestelmä, jonka avulla pystyt palvelemaan asiakkaitasi myös ruuhka-aikoina. Älä menetä asiakkaitasi kilpailijoille.

MUSTALINJA MOBIILIVAIHDE – OMINAISUUDET

  • paikallis- ja yritysnumerot
  • vastaanottajaryhmät
  • käyttäjien läsnäolotilat
  • puheluiden siirrot ja aikaohjaukset
  • ulospäin näytettävän numeron asettaminen
  • vaihteen sisäinen, reaaliaikainen lista vastaamattomien puheluiden hallintaan
  • räätälöidyt tiedotteet
  • interaktiiviset äänivalikot
  • tallennusmahdollisuus
  • raportointi
  • IOS- ja Android-applikaatiot

Räätälöity mobiilivaihde lisää asiakastyytyväisyyttä

Tehostamme yrityksenne tavoitettavuutta ja lisäämme asiakkaidenne tyytyväisyyttä tarkasti räätälöidyllä vaihderatkaisulla. Vaihteen hallinta on yksinkertaista – kosketusnäytöllinen älypuhelin riittää.
Huolehdimme, että asiakkaanne tavoittavat organisaatiostanne oikeat henkilöt, oikealla tavalla ja oikeaan aikaan.

Mustalinja - helppokäyttöinen mobiilivaihde - ei enää vastaamattomia puheluja - operaattorivapaa

Mikä on yhden vastaamattoman puhelun merkitys yritykselle?

Yksi vastaamaton puhelu merkitsee yleensä yritykselle menetettyä liikevaihtoa, katetta ja markkinoinnin miinusinvestointia, eli suoraa rahan polttamista.

Yksi hyvän palvelukokemuksen saanut asiakas nostaa yrityksen asiakaspalvelun profiilia, tuottaa yritykselle enemmän merkityksellistä ja todelliseen kokemukseen perustuvaa markkinointia kuin moninkertainen tuotemarkkinointiin käytetty investointi printti- verkko tai somemarkkinointiin.

Jos joka viikko annetaan mennä ohi 1-5 jonottamiseen kyllästynyttä asiakasta – johon on myös investoitu mainosrahaa – tulee tämä kalliiksi yritykselle. Hävitty kate voi kertaantua useisiin satoihin, jopa tuhansiin euroihin. Vuositasolla liikevaihdon menetys voi olla jopa kymmeniä prosentteja riippuen toimialasta. Hävityn liikevaihdon ja katteen lisäksi huonon palvelukokemuksen saanut asiakas on hankala kääntää takaisin yrityksen palveluiden käyttäjäksi.

Ratkaisu:

Mustalinja, operaattorivapaa mobiilivaihde. Se tarjoaa monipuolisen ja helppokäyttöisen takaisinsoittojärjestelmän, joka on ainutlaatuinen tuote Suomessa.

Markkinointiin käytetyn hukkainvestoinnin säästö on itsessään tuhansia euroja vuodessa kun takaisinsoittopalvelulla voidaan helposti varmistaa että kaikki asiakkaat saavat palvelua.

Miksi markkinoida jos ei voida palvella jokaista asiakasta?

Jos päivässä 5 puhelua jää vastaamatta ja näitä puheluita hoidetaan perinteisen vaihderatkaisun keinoin, eli jokainen soittaa puhelulokista vastaamattomat puhelut, käyttää pahimmillaan yksi työntekijä yhden puhelun selvittämiseen 5 minuuttia, 5 puhelun selvittämiseen 25 minuuttia päivässä. Kuukaudessa hukattua työaikaa kertyy yhden täyden työpäivän verran yhdelle työntekijälle.

Jos toinenkin työntekijä tekee saman työn vastaamattoman puhelun kohdalla, niin hukattu työaika luonnollisesti tuplaantuu. Kustannus voi olla useita satoja euroja yritykselle.

Mustalinja-palvelulla hoidettu puhelu häviää kaikkien lokista heti ja hukka-aikaa ei kerry yhtään. 

Takaisinsoittojärjestelmän avulla markkinointiin käytetty raha tulee moninkertaisesti takaisin. Mobiilivaihde maksaa itsensä nopeasti takaisin.

ESIMERKKICASE: Räätälöity takaisinsoittopalvelu huolto- ja varaosa-alan yritykselle

1. Puhelun rekisteröinti

 

 

  • mahdollisuus taltioida ruuhka-aikana asiakkaan viesti äänitiedostoksi, jossa asiakas ilmoittaa ajoneuvon rekisterinumeron ja huollon tarpeen. Näin ajoneuvon varaosat voidaan katsoa etukäteen ennen takaisinsoittoa
  • Palvelu voidaan toteuttaa lisäksi liikkeen ollessa suljettuna jolloin yrittäjä voi automatisoida puhelinpalvelun ympärivuorokautiseksi ja asiakkaat voivat jättää huoltotilauksia puhelimella ympäri vuorokauden. Asiakkaan äänitiedostot on kuunneltavissa sähköpostista, josta löytyy myös asiakkaan puhelutiedot.

2. Räätälöity tiedote

  • Teemme jokaiselle asiakkaalle räätälöidyt tiedotteet juuri hänen yritykselleen. Näin asiakas tietää mihin on soittanut kun liike on kiinni ja ruuhkatilanteissa annetaan takaisinsoittolupaus. Tiedote ohjaa tarvittaessa myös verkkosivuille. Käytämme ammattispiikkereitä, jotka tekevät tiedotteet studio-olosuhteissa, jolloin äänenlaatu on korkealaatuista.

3. Mobiilivaihde – palvelun rakentaminen

  • nykyinen kutsunumero siirretään Mustalinja-palveluun
  • Kutsunumero laitetaan soimaan yhtäaikaa asiakaspalvelun työntekijöillä – nopein vastaa 30 sekunnin aikana. Kuka tahansa työntekijästä voi poimia puhelun. Jos kukaan ei siltikään vastaa – puhelu ohjataan takaisinsoittopalveluun.
  • Ensimmäinen joka vapautuu asiakaspalvelutyöstä soittaa takaisinsoittopalvelusta vastaamattomaan puheluun takaisin. Odotusaika asiakkaalla voi olla vain muutamia minuutteja.
  • Puhelu poistuu takaisinsoittopalvelusta, jolloin ei tule turhia päällekkäisiä soittoja
ESIMERKKICASE: Räätälöity takaisinsoittopalvelu autoliikkeelle
  • räätälöidyt tiedotteet asiakkaille
  • aukioloaikaohjaukset
  • Round dropping -ominaisuus, joka jakaa puheluja tasaisesti automyyjien kesken. Jos myyjä ei vastaa 30 sekuntiin niin muilla myyjllä soi puhelin yhtä aikaa. Näin saadaan myyjät hyvin kiinni, asiakaspalvelun laatu paranee sekä toiminto vähentää myyjien kilpailua sisään tulevista puheluista; myyjän ei tarvitse jäädä odottamaan puhelua omaan toimistoon vaan hän vapautuu asiakaspalvelutyöhön myyntihalliin.
  • Takaisinsoittopalvelu ruuhkatilanteissa takaa sen, että asiakkaat eivät siirry kilpailijoille. Asiakkaat saavat laadukkaan palvelumielikuvan. Mobiilivaihde luo pelivaraa asiakkaan tavoittamiseen.

Asiakastarinat

Koukkupaja Oy

Laatu edellä kasvuun tähtäävä Koukkupaja Oy on Suomen suurin valmistajien valtuuttama vetokoukkujen asennuspisteketju. Omistaja Mika Salopurolla on alalta vuosikymmenien kokemus, johon pohjautuu heidän yhdellätoista toimipisteellä toteutettava asiakaslupauksensa: -...

lue lisää

Jounin Kauppa

Sosiaalisen median kautta lähes kaikkien tietoisuuteen noussut Jounin Kauppa on Ylläksen Äkäslompolossa sijaitseva kyläkauppa. Kauppias Sampo Kaulanen toivoo kaupastaan tunnetumpaa kuin Vesa Keskisen Tuurin kyläkaupasta. Siihen ollaan jo hyvää vauhtia matkalla,...

lue lisää

Liikuntakeskus Hukka

Korkealaatuiset puitteet ja liikuntapalvelut tarjoava Hukka on Suomen suurin ja monipuolisin yksityisen puolen liikuntakeskus. Asiakaspalvelupäällikkö Sami Muranen tietää menestyksen takana olevan aktiiviset asiakkaat, joita pyritäänkin palvelemaan parhaan mukaan...

lue lisää

MUSTALINJAN ASIAKASPALVELU

Soita 075 328 5765
asiakaspalvelu@mustalinja.fi

MYSTINEN ICT-ASIAMIES

PARANTAA YRITYKSENNE KILPAILUKYKYÄ

Tutustu asiamiehiimme
YHTEYSTIEDOT
ratkaisut@mustapekka.fi
tel. 08 4152 4000
Nahkatehtaankatu 2, 3 Krs.
90130 Oulu

ASIAKASPALVELU
Mustalinja
075 328 5765
asiakaspalvelu@mustalinja.fi

IT-TUKI
08 4152 4050

mautic is open source marketing automation