Laatu edellä kasvuun tähtäävä Koukkupaja Oy on Suomen suurin valmistajien valtuuttama vetokoukkujen asennuspisteketju. Omistaja Mika Salopurolla on alalta vuosikymmenien kokemus, johon pohjautuu heidän yhdellätoista toimipisteellä toteutettava asiakaslupauksensa:
– Meiltä saa varmasti parhaan hinta-laatusuhteen joustavalla asiakaspalvelulla, koukku on juuri sellainen kuin pitääkin – ja hinta sama kuin etukäteen sovittu.

”Suurin osa tilauksista tulee puhelimen kautta.”

Koukkupajalle tavoitettavuus puhelimitse on hyvin tärkeää.
– Suurin osa tilauksista tulee puhelimen kautta. Kyselyitä saattaa tulla sähköpostitse, mutta kyllä ne soittaa sitten kuitenkin, Salopuro toteaa.

Puhelimitse asioiden sopiminen luo luottamusta – ja jos pajaa ei saataisi lainkaan kiinni, rapisisivat uskottavuus ja asiakkaat kilpailijoiden pussiin.

– Mustallalinjalla haettiin sitä, että saadaan varmasti kaikki asiakkaat, eli tulevat puhelut hoidettua. Niitä kun tulee noin 300-400 päivässä, Mika Salopuro kertoo. – Mustanlinjan kautta se on onnistunut ja ollaan saatu paljon lisämyyntiä, mikä on hyvin tärkeää.

Asiakaskokemus on parantunut tavoitettavuuden kautta.

Myös asiakaskokemus on parantunut tavoitettavuuden kautta. Kun asiakas soittaa pajalle, siirtyy puhelu seuraavalle, jos ensimmäinen henkilö ei ehdi vastata puheluun.

Mikäli kukaan ei juuri sillä hetkellä ehdi vastata puhelimeen, jää vastaamaton puhelu listalle ja katoaa sieltä, kun asiakkaalle soitetaan takaisin. Näin häviää myös uhka siitä, että samalle asiakkaalle soitettaisiin kaksi kertaa.

– Asiakas tuntee itsensä tärkeäksi, kun hänelle soitetaan takaisin, Salopuro kertoo. – Auttaa tosi paljon, kun vastaamattomat puhelut jää listaan, josta ne voidaan soittaa läpi.

Palaavat asiakkaat muodostavat tärkeän osan Koukkupajan asiakaskunnasta. Luottamus näiden asiakkaiden ja yrityksen välillä ei luonnistuisi, ellei heillä olisi varmuutta pajan tavoitettavuudesta.

”Antaisin viisi tähteä.”

Kahden vuoden käyttökokemuksen perusteella Salopuro ei vaihtaisi Mustaalinjaa pois.
– Antaisin viisi tähteä, on se meille niin tärkeä palvelu. Ja toiminut vieläpä yllättävän hyvin.

Mustalinja on moderni mobiilityökalu puhelinliikenteen hallintaan. Helppo ratkaisu mahdollistaa saumattoman asiakaskokemuksen myös kiiretilanteissa

Ominaisuudet:

  • paikallis- ja yritysnumerot
  • vastaanottajaryhmät
  • käyttäjien läsnäolotilat
  • puheluiden siirrot ja aikaohjaukset
  • ulospäin näytettävän numeron asettaminen
  • vaihteen sisäinen, reaaliaikainen lista vastaamattomien puheluiden hallintaan
  • räätälöidyt tiedotteet
  • interaktiiviset äänivalikot
  • tallennusmahdollisuus
  • raportointi
  • IOS- ja Android-applikaatiot

Räätälöity mobiilivaihde lisää asiakastyytyväisyyttä

Mustalinja tehostaa yrityksen tavoitettavuutta ja lisää asiakkaiden tyytyväisyyttä tarkasti räätälöidyllä vaihderatkaisulla. Vaihteen hallinta on yksinkertaista – kosketusnäytöllinen älypuhelin riittää.

Tämä ratkaisu huolehtii siitä, että asiakkaat tavoittavat organisaatiosta oikeat henkilöt, oikealla tavalla ja oikeaan aikaan.

Lue lisää Mustalinjasta »

mautic is open source marketing automation